piątek, 22 marca 2013

Krem dla dzieci Bella Baby Natural Care. Recenzja.

Niedawno wybrałam się na mini zakupy do osiedlowego sklepu. Potrzebowałam jakiegoś delikatnego lekkiego kremu. Po przeanalizowaniu wielu składów kosmetyków wybór padł na kremik dla bobasków Bella. Był to zakup w ciemno, zwykle przed zakupem czegoś czytam opinie w internecie.


Z wyboru jestem bardzo zadowolona. Krem spisuje się wyśmienicie :)
Dziś koleżanka zapytała mnie nawet czy zmieniłam podkład, bo moja cera wygląda dużo lepiej. To zdecydowanie zasługa tego kremu :)

Słówko od producenta
Krem pielęgnuje, chroni i wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Idealny na spacer-dzięki zawartością oliwy z oliwek chroni wrażliwą skórę dziecka przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi-wiatrem i chłodem, a zawartość masła shea daje naturalną ochronę przeciwsłoneczną. Krem nie zawiera barwników ani olejów mineralnych. 

Skład
Aqua(woda), Butyrospermum Parkii Shea (Butter)(masło shea-natłuszcza, nawilża, chroni przed słońcem(naturalny filtr o współczynniku ok.2-3), chłodem, wiatrem), Olea Europea (Olive) Oil (oliwa z oliwek-odżywia, wygładza, działa kojąco i przeciwzapalnie, natłuszcza zapobiegając nadmiernej utracie wody), Myristyl Myristate (emolient o działaniu nawilżającym), Glycerin (gliceryna, nawilża), Cetearyl Glucoside/Cetearyl Alcohol (emolient, działanie nawilżające), Hydrogenated Coco-Glycerides (emolient, nasycony olej kokosowy, wiąże wilgoć na powierzchni skóry), Canola Oil (emolient, olej rzepakowy), Trehalose (działanie nawilżające powierzchniowo), Dicaprylyl Carbonate (emolient, zmiękcza, wygładza, tworzy warstwę okluzyjną), Glyceryl Stearate (emolient, nawilża, wygładza, utrzymuje wilgoć), Panthenol (nawilża), Dipropylene Glycol/Boswellia Serrata Gum (łagodzi stany zapalne, podrażnienia), Phenoxyethanol/Methylparaben/Ethylparaben (konserwant), Niacinamide(wit.B3)/Calcium Pantothenate(wit.B5)/Sodium Ascorbyl Phosphate/Tocopheryl Acetale/Pyridoxine HCI/Maltodextrin/Sodium Starch Octenylsuccinate/Silica(działanie matujące), Allantoin (działanie nawilżające, przeciwzapalne), Parfum, Sodium Polyacrylate)zmiękcza, wygładza, nawilża), Xanthan Gum.

Jak widać skład całkiem przyjemny. Nie ma silikonów ani innych zapychaczy, dużo substancji nawilżających i pielęgnujących skórę, filtr UV (niewielki co prawda), jedna substancja zapachowa, brak też barwników. Oleje i masło shea wysoko w składzie, troche witamin i innych fajnych rzeczy :)

Zapach, konsystencja, działanie
Krem ma bardzo przyjemny zapach, dość typowy dla dziecięcych kosmetyków, nienachalny. 
Krem nie jest ani zbyt gęsty, ani zbyt rzadki. Konsystencja na plus. Trzeba jednak uważać, żeby nie nałożyć za dużo, bo może zostać biała warstewka. Krem szybko się wchłania. Nie pozostawia na buzi tłustej warstwy. Nie powoduje świecenia się skóry. 
Kremik pozostawia buzie mięciutką i nawilżoną jak "pupcia niemowlaka" :) Jest lekki i delikatny, nie zapycha, nie podrażnia, nie uczula, nie szczypią mnie od niego oczy (a to się u mnie często zdarza), nie pojawiła się żadna krostka :)
Wszystko mi się w tym kremiku podoba. Cena też jest przyzwoita, bo za 50ml płacimy ok 9zł. Nie wiem jak z dostępnością, ale domyślam się, że znajdziemy ją w każdej drogerii czy osiedlowym sklepie

To moja pierwsza recenzja kosmetyku. Jak mi poszło? ;)

16 komentarzy:

  1. chyba poszło Ci bardzo dobrze, bo mam teraz na niego wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, świetna analiza :))!

    A krem ekstra, muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni post z inspiracjami który wrzuciłaś cudo !!:)
    zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co sama długo przepłacałam bo kupowałam rumianek czy pokrzywe za 5 zł w róznych supermarketach :)
    az w koncu widze w biedrze rumianek , pokrzywe mięte za 1,99 :D padłam .. jak ceny moga sie roznic

    OdpowiedzUsuń
  5. :D uwielbiam kremy dla dzieci. Ostatnio z pozytywnym efektem stosowałam bambino, do czasu, aż się skapnęłam, że od tygodnia jest przeterminowany -.-'' ... trzeba mieć moje szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :D Bambino też bardzo lubię, zawsze smaruję nim usta na noc i dzięki temu nigdy nie mam problemu z pękającymi ustami :)

      Usuń
  6. Ładny skład :) chętnie kiedyś go przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubie kremik dla niemowlat z Babydream, zuzylam juz kilka opakowan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale niestety nie mam Rossmanna w pobliżu :(

      Usuń
  8. ja bardzo lubię kosmetyki dla dzieci/ niemowląt, mam wtedy pewność, że krzywdy mi raczej nie powinny zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kremy dla dzieci, polecam takze kremy do rąk , szybko sie wchlaniaja i maja niesamowity zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Poszło ci świetnie , a tak mnie zachęciłaś na ten krem *.* Jejku musze go mieć ! Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cute ^^
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszło znakomicie :)
    Kremik widać całkiem fajny, pewnie niedługo go kupię!

    OdpowiedzUsuń