środa, 9 października 2013

Trochę mnie tu nie było ;)

Nie było mnie tu dokładnie 2 miesiące. Miałam stresujący czas, więc i mój zapał do dbania o włosy trochę przygasł, ale teraz wracam, bo chcę kontynuować walkę o piękne włosy :)
Skończył się mój ban zakupowy, zużyłam większą część kosmetyków, więc teraz z czystym sumieniem mogę kupować nowe :D I tak też wczoraj uczyniłam. Oto co zakupiłam:
1. Marion kuracja z olejkiem arganowym (ciekawa jestem ile z was poszło do Biedroneczki po to :D)
2. Odżywka Oil Nutritive, składem nie zachwyca, ale już od bardzo dawna chciałam ją wypróbować
3. CHI. Nawet sobie nie wyobrażacie jaka była moja radość gdy zobaczyłam go gdzieś w rogu, na najmniej widocznej półeczce w maleńkiej drogerii w moim mieście. Zrobiłabym zapas, ale nie miałam pieniędzy :(
Nie jest tego dużo, ale nie ma co szaleć, bo w końcu znowu zrobie takie zapasy, że na rok starczy :D

Kupiłam też aparat, więc wreszcie będą jakieś normalne zdjęcia :D

15 komentarzy:

  1. Mariona używam na przemian z CHI, CHI jest lepszy ale droższy więc w ramach oszczędności kupię buteleczkę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CHI na pewno kupię.
    Widziałam go w galerii, ale póki co mam wiele zabezpieczaczy na końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi u Ciebie CHI :P u mnie kosztuje 4 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też kupowałam za 4zł, a teraz podrożał. No ale dla takiego działania to jestem w stanie poświęcić 6.50 ;)

      Usuń
  4. cieszę się, że już wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jedwab z CHI i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie używałam CHI, chyba pora wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie najlepszy do zabezpieczania końcówek :)

      Usuń
  7. Mój ban zakupowy nieskończy się pewnie jeszcze przez kilka miesięcy :c

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez dopiero wracam i to po 3 ciezkich miesiacach, wiec doskonale Cie rozumiem:D nie wiedzialam ze w biedronce jest marion, musze isc!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo tak jedwab CHI mam jest świetny, gdyż nie posiada alkoholu i pachnie męskimi perfumami :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tez Mariona i jest cudowny, tylko trzeba uważać, bo naprawdę może obciążyć, gorzej niż olej! :)
    I jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi CHI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, z Marionem nie można przedobrzyć ;)
      A CHI u mnie sprawdza się najlepiej ze wszystkich używanych przeze mnie zabezpieczaczy (tworze nowe słowa :D). Nie obciąża, wygładza i ten cudowny zapach :)

      Usuń