niedziela, 2 czerwca 2013

Liebster Award ;)

Marcepanka zaprosiła mnie do zabawy, więc odpowiem na kilka jej pytań ;)

Dlaczego założyłaś bloga?
Właściwie ciężko mi odpowiedzieć wprost, bo złożyło się na to kilka czynników. Najważniejsze to oczywiście motywacja w "hodowaniu" włosów ;) Od zawsze prowadzę internetowe pamiętniki, w tym czasie nie miałam żadnego, więc stęskniona za blogowaniem założyłam swoją stronę, pretekstem były oczywiście włosy :)

Na jaki kolor najczęściej malujesz paznokcie?
Nie przepadam za kolorowymi pazurkami. Niemal zawsze mam paznokcie umalowane delikatnym beżem. Czasem na czerwono, ale rzadko. Jeśli kolorowe paznokcie to tylko jakieś bajeczne wzorki jak tutaj. Ale do tego trzeba mieć talent ;)

Twoje ulubione danie?
Nie mam chyba jednego ulubionego. Jestem strasznym żarłokiem :D Ale lubię np. kurczaka z ananasem i ryżem, a z tych niezdrowych to frytki z serem i sosem czosnkowym. A moim ostatnim hitem jest sałatka z tuńczykiem, czerwoną fasolą i z czymś tam jeszcze ;)

Gdzie byś najchętniej pojechała gdyby nie ograniczały cię pieniądze?
Chyba jeździłabym po całym świecie na mecze siatkówki ;) 

Jaki jest twój ulubiony sklep?
Ciężko powiedzieć, bo właściwie we wszystkich sklepach jest to samo. Ale jakbym miała wybrać jeden najfajniejszy to byłby to Stradivarius. Nie mam wiele ciuchów z tego sklepu co prawda, no ale nawet fajne tam są ubrania ;)

Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Nie wybiorę jednej, bo pozostałe by sie pogniewały ;) Wymienię kilka: Muminki, Gumisie, Tabaluga, Tom i Jerry, Dragonball Z no i Pokemony ;D

Jakie są twoje ulubione blogi?
Wymienione w lewym pasku bloga ;)

Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Ostatnio przeczytałam "Lalkę" Prusa. Nadrobię w wakacje książkowe braki ;)

Ulubiony element garderoby?
Spódniczka.

3 cechy, które denerwują cię u innych?
-brak samokrytyki, jak również zbytnia krytyka w stosunku do siebie
-nadmierne gadulstwo
-odbieranie wszystkiego na serio

3 cechy, które ci imponują u innych?
-bezwzględna szczerość
-zaradność i samodzielność
-ambicja i wytrwałość w dążeniu do celu

Moje pytania:
O czy marzyłaś będąc dzieckiem?
O czym marzysz teraz?
Film, który najbardziej zapadł ci w pamięć
Ulubiony aktor
Jaki sport lubisz najbardziej?
Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
Co najczęściej jesz na śniadanie?
Ulubiona piosenka
Co najbardziej w sobie lubisz?
Wymarzona długość włosów
Ulubiony cytat

Do zabawy nominuję każdego kto ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania ;)

13 komentarzy:

  1. Fajny Post : ) Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ ; *
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kurczaka z ananasem i ryżem! Albo schabowe z piersi z kurczaka, na nich ananas przykryty serkiem, mmmm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co z ananasem jest pyszne ;)

      Usuń
  3. Kurczak z ananasem i ryżem...
    Może smakować dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalka to jedna z najlepszych lektur, a jej opracowania mogą być równie pochłaniające jak ona sama. Pamiętam jedno takie "Lalka czyli rozpad świata"- tam są takie sensy odnajdywane, że aż się nadziwić nei mogłam, jak czytałam. A w innym autor publikacji dowodził, że wszyscy jej bohaterowie są neurotykami i cąła książka jest chora :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no to nieźle ;) Lalka rzeczywiście jest bardzo fajna ;)

      Usuń
  5. Widzę że nie tylko mnie denerwuje jak ktoś odbiera wszystko na serio ;__;
    zapraszam do mnie: tutaj --> http://przzed.blogspot.com/
    miło mi będzie gdy zaobserwujesz (odwdzięczę się)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bardzo lubię Stradivariusa :) i również jestem strasznym żarłokiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nienawidzę kiedy bierze się wszystko na serio i śmiertelnie poważnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne odpowiedzi ;)i ja jestem zarłokiem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam kurczaka z ananasem i sałatkę z tuńczykiem ;)

    OdpowiedzUsuń